Sunday 6 March 2011

aku sukakan kedamaian

Nama sebenarku Norafirah Bt. Mohd Yusof. Berumur 22 tahun{tp belum genap lagi. hehehe, so,still consider as i'm a teenager. =P } dan aku dh berkahwin pd tahun lpas and our anniversary is on 26 Sept. Aku create my own blog, just because i love writing about anything, yes- anything around us. Lets talk to me about weather, politics, sport,jobs or whatever on our mind.  huhuhu...

Kalau nk ikutkn, aku selalu meng-up date- status di Facebook, tp x kan la nk update status kt FB mcm nk tulis karangan kn? Jd aku perlukan ruang yg lebih luas utk aku menulis, meluahkan perasaan atau berkongsi apa sahaja yang aku sedang fikrkan-x kesahla sama ada akan ada orang sudi membacanya atau tidak, itu bukan persoalan bagi aku...huhuhu...

until next post... Wassallam.. =)

No comments:

Post a Comment