Sunday 13 March 2011

tidak ada tajuk....

Apabila perempuan yg sudah berkahwin blm mengadung. Sesiapa yg pernh ada pengalamn pasti pengalaman itu bgaikan 1 mimpi ngeri kn. Apabila sdh berkahwin, org kampung akn sibuk bertanya ble nk ade anak? Sekarang perkara ini terjadi pd ku sendiri. Aku ckp lemas ble org bertanya soal itu. Mslahnya bkn aku x nk tp blm rezeki.Aku x tolak rezeki klu Allah nk bagi, tp kenapa mereka susah nk faham? Aku rimas, lemas....

Mungkin aku pernah buat salah atau dosa yang aku sndiri tak sedar,dan mungkin ini ujian bg aku yg Allah nk beri spya aku ingat pada-NYA dan sentiasa bertaubat....Kalau bkn rezeki aku utk menimang anak, aku bknlah sesiapa untk melawan takdir...insyaallah, telinga ku ini akn ku tadah kn juga utk mendengar org mengata, hati ku ini akn ku kebalkn juga dari remuk dn sakit...Aku redha, Ya Allah...

No comments:

Post a Comment